Latet Charity Organisation

martes, 8 de septiembre de 2009 by Àlvar y Raul


Tel Aviv es el escenario de este despliegue de mesas vacías de 1.3 km. El objetivo: llegar a las 200.000 donaciones de comidas para la gente más desfavorecida de la capital israelí. El montaje duró 3 días y se llevó a cabo en el núcleo de la mayoría de las protestas y manifestaciones de la ciudad.


Agencia: Shalmor Avnon Amichay/Y&R Interactive Tel Aviv, Israel

Director Creativo: Gideon Amichay

Director Creativo Ejecutivo: Tzur Golan
Director de Arte: Meron Sasson

Copy: Sharon Refael

Director de cuentas: Adam Polachek
Supervisores de Cuentas: Dana Cogan, Liraz Kolodro


Ejecutivo de Cuentas: Alon Segal

Fecha: August 2009


Filed under having  

2 comentarios:

Oriol Esteve dijo...

Hosti! Un blog sobre publicitat i direcció d'art! ¡Tengo un trabajo para vosotros, chavales! ¡Os haré una oferta que no podréis rechazar!

No, en serio, tinc una oferta, com a mínim per tu, Àlvar, que ja saps de quin peu calço... M'agradaria fer coses noves al meu bloc, fer-ho molt més personalitzat, però alhora pretendre (seguint l'estil del personatge sapastre que he anat creant al llarg de la curta vida del bloc) donar-lo a conèixer arreu i fer campanyes publicitàries pròpies a nivell de blogger. Si se t'acut alguna proposta interessant, divertida, descabellada i/o absurda, fes-m'ho saber, que farem negoci... jejeje

Salut!

Sam Gens Sagaz

Àlvar y Raul dijo...

ei uri!

puc intuir el que em dius, però si vols ho parlem quan tornem a la uni. què et sembla?

una abraçada! i felicitats pel blog